2012. január 3., kedd

Celebrity Cook Off - további képek és a "Sauce Boss" minishow!

Még több kép a műsorból, + felbukkant még 1 igazán klassz promokép LDP-ről. Íme!!!

LDP sörrel ízesít, de persze meg is kell kóstolni! :)

Úgy tűnik, LDP Rachael-t már "megfőzte"! :)

LDP és Joey mérkőznek egymással

LDP, Joey és Rachael

Újabb remek promokép!

Továbbá 3 video, LDP és Joey versengéséről (mely a január 1.-én adásba kerülő műsor dec. 30-ai mini-verziója, "Sauce Boss" címmel). Aki megnyeri a kihívást, 5.000$-t kap jótékonysági célra. Tehát alábbi 3 videó már a 6 részes show UTÁN készült, pár nappal ezelőtt (látszik is, hogy LDP vágatott kissé a hajából). A tésztaszósz megfőzésére csupán 11 percük volt:


"Sauce Boss" Cook-Off: Lou Diamond Phillips vs. Joey Fatone



Lou Diamond Phillips & Joey Fatone Get Cookin'!



The "Sauce Boss" is Crowned!

 

A kihívást - bár nagyon szoros küzdelemben - de végül... Joey nyerte! Sebaj LDP, akkor is Te vagy a legjobb! ;)

 

LDP gratulál Joey-nak

Source: rachaelrayshow.com


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók az új képek. Tök jól áll ez a szemcsi-sapi szerkó LDP-nek ;)
    Egyébként tényleg ügyesek, és naná hogy LDP a legjobb!!! További sok CSURR neki ;))

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Szerintem is klassz ez a sapi - szemüveg kombináció! :) Bár először sokkot kaptam, de már kif. tetszik, kissé elvont, de az a jóóó! ;)))

    VálaszTörlés
  3. De mi az, hogy nem ő nyert?! Ekkora szemétséget. :(((

    VálaszTörlés
  4. :))) Hát ezt nem értem én sem. :D Pedig az ő szósza gusztább volt, szerintem. ;) Nsde beérem azzal, ha a nagy versenyt megnyeri. :P

    VálaszTörlés