2011. október 30., vasárnap

Lou Diamond Phillips a Southland (Terepen) c. sorozat új évadában!

LDP's BACK!!!! Hosszú idő után LDP ismét hallatott magáról Twitteren! 

Már nagyon vártam, mert majdnem 3 hónapig nem érkezett 1 árva bejegyzés sem tőle...  Aztán 18 órával ezelőtt végre írt: megerősítette (vendég)szerepét a Soutland (Terepen) c. sorozat új évadában.  

"Én is szeretem ezt a show-t. Izgatott vagyok. Csodálatos szereplőgárda & csapat" - írja.
A hír pár napja kering már a neten, az IMDB és több tv-s csatorna weboldala is megírta már. 

Nem ismerem ezt a sorozatot (már követni se tudom mi minden lát napvilágot!), de az IMDB szerint 2009 óta fut (értékelése meglepően jó, 8.6!), jövőre pedig már a 4. évad következik, amiben kedvencem is szerephez jut majd. Hogy kit fog alakítani, még nem tudom, az adatlapján még nincs fenn. 

OK, akkor már 1 kis további info a Soutland-ről: rendőrsorozat, mint kiderítettem, a Viasat-on már a 2. évadja ment a nyáron. Ami kecsegtető, hogy a készítőgárda javarészt az, akiknek a Vészhelyzetet is köszönhetjük. Ez már piros pont, mert az ER nagy (ha nem a legnagyobb) kedvencem... Még a végén nézős lesz?! 

Kíváncsian várom a további infókat. Így látatlanban szerintem illik a szerep Phillips-hez...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése